Wysyłka

 

Zamówienia w naszym sklepie przyjmujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX, część zamówień wysyłamy bezpośrednio od producentów. Każdy zamówiony produkt jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu producenta, odpowiednio zabezpieczony i umieszczony w dodatkowym pudełku kartonowym chroniącym produkt w czasie transportu. Wszystkie przesyłki są ubezpieczane na wypadek uszkodzeń, kradzieży i innych nieprzewidzianych wypadków.

 

Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzenie. Do czasu zmiany statusu na „w realizacji” możecie Państwo wprowadzić zmiany drogą telefoniczną lub mailową. Czas realizacji zależy od  modelu lampy i jest przedstawiony w opisie każdej z nich. W przypadku braku towaru w magazynie, czas ten może się wydłużyć, o czym zostaną Państwo poinformowani. W takiej sytuacji można odstąpić od transakcji, otrzymując zwrot wpłaconych należności w terminie 3 dni od daty rezygnacji.

 

Koszt transportu jest stały, wynosi 20,00 zł. brutto niezależnie od miejsca dostarczenia i jest wykazywany i doliczany podczas składania zamówienia.  Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

 

W chwili wysłania przesyłki, zamówienie zmieni status na „wysłane”. Zostaną o tym Państwo poinformowani mailowo oraz otrzymają  kod, dzięki któremu można śledzić przesyłkę na stronie firmy kurierskiej - http://kurier.k-ex.pl/tnt.php.

 

Wszelkie regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firmy kurierskiej.

 

Nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przez kuriera przesyłki, jednakże mogą Państwo spróbować umówić się z kurierem poprzez Contact Center - tel. (22) 21-22-800.